Ostutingimused

Kauba valimine e-poes 

Iga toote juures on lühike tootekirjeldus ja kasutamisõpetus.
Vajadusel küsige lisainfot: 672 0471

Kui oled leidnud sobiva toote, lisa see ostukorvi - vajuta nuppu   Lisa ostukorvi
Üleval paremal saad jälgida ostukorvi sisu  -  ostukorvi sisu ja kogust saab alati muuta.
Kui oled ostud sooritanud vajuta   Ostukorvil 


1. Maksmise valikud


2. Arvete andmed 
- Aadressi kontrollimine   Jätka


3. Transpordi detailid 
- Aadressi kontrollimine   Jätka


4. Kauba kättetoimetamise detailid 
- Kauba saatmisviisi valik
  - Post 24 pakiautomaat 
  - SmartPOST pakiautomaat
  - Kuller toob kauba Teie valitud aadressile   Jätka


5. Makseviis
- Maksmine pangalingi kaudu
- Maksmine pangaülekandega arve alusel 
Tehke linnuke kasti:  Ma olen lugenud ja nõustun "Ostutingimused"  V   
Jätka

Arvega tasumise puhul teavita meid arve tasumisest:
-  e-kirjaga: 
info@amello.ee
-  telefoni teel: 
672 0471
Nii saame kauba kiiremini teele panna.


6. Kinnitage tellimus   Kinnita tellimus


Transpordi aeg
Pärast arve tasumist paneme kauba teele 1-3 päeva jooksul.


Pretensioonid
Vastutame alati oma toodete kvaliteedi eest. Probleemide tekkimise võtke meiega ühendust:
tel: 672 0471 info@amello.ee
Aitame alati leida lahenduse. Toote kasutamisel lugege alati tootejuhendit.
Ebakvaliteetse toote puhul on teil õigus nõuda toote väljavahetamist, või küsida raha tagasi. 


Tellimuse tühistamine 14 päeva jooksul
Teil on õigus toode 14 päeva jooksul tagastada. Toode peab olema avamata ja pakend kahjustamata. Tagastame teile makstud toote maksumuse va. transpodrikulu 7päeva jooksul peale kauba meile tagastamist.


Konfidentsiaalsus ja kliendi õigused
Amello Grupp OÜ ja Antiigiveeb ei jaga ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a. transpodriteenuse osutamiseks vajalik info.  Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist e-poe andmebaasist.

Oleme alati huvitatud rahulolevast kliendist ja proovime tekkinud arusaamautsed lahendada.
Probleemide tekkimise võtke meiega ühendust:
tel: 672 0471
info@amello.ee 
Vastame esimesel võimalusel
Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.